دختر نازم دنیزدختر نازم دنیز، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

دخترم دنیز

شش ماه و ده روز با تو

1393/9/9 19:10
نویسنده : مامان دنیز
407 بازدید
اشتراک گذاری

اول بگم دلیل دیر به دیر آپ کردنم تنبلی نیست  واقعا وقت نمیکنم برم پای لپ تاپ الانم با گوشی دارم اپ میکنم .

 

دنیز مامان، دختر قشنگم کاملا فهمیده شدی و طبق نظر مشاور رفتارها و تکامل شما سه ماه از سن شما جلوتر و این من و بابا رو در عین حال که خوشحال میکنه از طرفی بهمون یاداوری میکنه دقت بیشتری در تربیت تو نیاز است. از چهار ماهگی به راحتی سینه خیز میکنی و این روزها سرعتت خیلی زیاد شده کافی شما رو بگذارم زمین از سرعت راه رفتن من سریع تر به هدفت میرسی! چهار ماه و بیست روزگی بدون کمک نشستی. 

 

ماه سه و چهار واقعا سخت بود در حدی که کلی از موهای مامان سفید شد چون شما شیر نمیخوردی و... ولی از ماه پنج هم

شیر بهتر خوردی هم کمکی بهت دادم طبق نظر دکتر و شروع کمکی اشتها شما رو بهتر کرد الان که ماه شش خیلی خوب کمکی ات و میخوری البته شیر و همچنان تو خواب! ولی خوب مهم این که خوب میخوری.

 

 

کم کم داری زبون بازی میکنی و برای خواستن نیازهات میگی بو ب این دیگه همه چی معنی میده یعنی خوابم میاد بابا کجاس گشنم فقط لحنش هر بار فرق میکنه که خودم متخصص شدم میفهمم چی میگی.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم دنیز می باشد