دختر نازم دنیزدختر نازم دنیز، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

دخترم دنیز

چه حس خوبی برای تو نوشتن

1392/6/14 10:17
نویسنده : مامان دنیز
132 بازدید
اشتراک گذاری

چند سال می خواهم برات بنویسم ولی می ترسیدم، اما این روزها می دونم تو اومدی پیشم، وجودت و حس می کنم. خجالت

 

از همه فرشته های مهربونم ممنونم که کنارم بودن و هستن و این ماه روزها رو برایم اینقدر زیبا کردن، اونها باعث شدن تا دیگه مطمن مطمن بشم که همین ماه میای تو دلمماچ

نفس مامان برای اومدنت اینقدر لحظه شماری کردم و خدا می دونه قلب

اولها می ترسیدم بابایی نتونه با شما راحت باشه ولی از وقتی رفتارش و با مروا (نی نی خاله محبوبه) دیدم مطمن شدم چه قدر دوست داره شما بیای و به روی خودش نمیاره. آخه این بابا شما کلا اهل بروز احساسات نیست عینک

یک خبرهایی شنیدم که داره بهمون نوید می ده که من و تو این ماه بهم می رسیم، وای عزیز مامان مرسی که من و بابایی رو انتخاب کردی و با اومدنت زندگی مون و پر از شادی می کنی. ماچ

امروز از خواب بیدار شده بودم داشتم به سیسمونی فکر می کردم که چی رو کی بخرم نیشخند

این مامانت کلا عاشق لباس خریدن فرشته همش تو فکرم لباس از کجا بخرم و چی بخرم خجالت وای که چه قدرررررررر نفسم با اون لباسها خوشگل می شه. مژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سعیده
20 شهریور 92 11:35
صادقانه از خدا می خوام این ماه میعاد تو و نی نی کوچولوت باشه
مامان ریحان
21 شهریور 92 21:35
سلام ان شالله که نی نی دار شده باشین خوشحال میشم به منم سر بزنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم دنیز می باشد