دختر نازم دنیزدختر نازم دنیز، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

دخترم دنیز

حدیث کسا برای میوه دلم

1392/6/23 18:26
نویسنده : مامان دنیز
639 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی وقتی تنهایی و کسی که دوست داری حمایتت کنه حماییت نمی کنه خدا و ایمه به داد دل تنهات می رسن.فرشته

مامانی شما پیش خدا خیلی عزیزی خیلی، شب قدر معجزه ای از امام رضا (ع) باعث شد باورم بشه که تو میای و این روزها یک رویا صادقه.فرشته

 

هفته پیش در اوج دلتنگی ها بودم، شب چشمم و بستم و با خدا حسابی درد و دل کردم شب تو خواب دیدم یک خانم کنارم ایستادن بهم می گن حدیث کسا رو بخون و بعدش سوره حضرت محمد (ص) فرشتهقلب

 

راستش هیچ وقت حدیث کسا رو نخونده بودم خجالت فکر نمی کردم اینقدر دعای زیبایی باشه قلب شروع به خودنش کردم برات تا تو سالم و صالح عاقبت بخیر باشی و از مقربان درگاه حق.

 

این جالب که برای فرزند دار شدن توصیه به خوندن حدیث کسا و سوره حضرت محمد (ص) شده که من تا قبل رویام کاملا بی خبر بودم.

 

این روزها من و شما حسابی با این حدیث انس گرفتیم لبخند و خیلی خوشحالم که معجزه هایی زیادی روح و جسم میوه دل مامان و حمایت و مراقبت می کنن امیدوارم لایق شما باشم ثمره زندگیم. بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

Anonymous
26 شهریور 92 5:25
تنها بی دلیل
22 خرداد 93 0:22
من خسته شدم نذر کردم حدیث کسا بخونم تو رو خدا واسه منم دعا کنین حاجتی دارم ولی نمیشه نمیدونم چرا خسته و دلگیرم دیگه ناامید و بی انگیزه شدم دعام کنید ازتون خواهش میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم دنیز می باشد