دختر نازم دنیزدختر نازم دنیز، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

دخترم دنیز

انتخاب نام برای هدیه خوب خدا (هفته 18، 19 و 20 بارداری)

1392/10/15 20:01
نویسنده : مامان دنیز
323 بازدید
اشتراک گذاری

شب ها خواب و خستگی وجودم را فرا می گیرد ولی چشمانم را باز نگاه می دارم تا از لحظه لحظه حضور تو لدت ببرم، شبها وقتی آرام و آسوده آرمیده ام ضربات آهسته و تکانهای کوچکت خورشید فروزان قلبم می شود و معنای شب را از من می گیرد. شکر کوچکترین کلام در مقابل چنین معجزه ای در وجودم است، اما چه کنم بنده ای نا توتنم و فقط خدا را برای هر نفس تو شکر می کنم.

سرعت گذر روزها سریع تر و سریع تر شده اند، انگار همین دیروز بود که از شدت استرس آرمایش بارداری نفس هایم به شماره افتاده بود ولی به نیمه راه رسیده ام، هر روز را، هر لحظه و هر ثانیه را در این بیست هفته در بهشت مهمان بودم و چه زیباست پدرت و دیگر عزیزانت (مامی جون، بابا جونی ، دایی و عمه ها)با همه عشق ثانیه شماری می کنند تا تو را در آغوش بگیرند.

 

انتخاب نام:

دخترم، از ابتدای بارداری به شدت من و بابا حمید به دنبال اسم های مختلف برایت می گشتیم،سوال ولی به طور عجیبی بعد از مشخص شدن جنسیت ات، خیلی راحت تر از چیزی که فکر می کردیم تونستیم تصمیم بگیریم،قلب دوست داشتیم اسم تو خاص باشد و مفهموم خاصی رو  تداعی کند از طرفی بابا حمید مهربون مثل همیشه به من احترام گذاشت و گفت بخاطر اصالت آذری مامانش اسم ترکی انتخاب کنیم خجالت، خلاصه یک روز خونه مامی جون بودیم و در حال خوردن چایی بودیم که اسم دنیز به ذهنم رسید برگشتم و به مامی و جون و بابا حمید گفتم نظرتون چیه هر دو با لبخندی تایید کردن و گفتن بسیار زیبا و آرامش بخش.قلب آرامش بخشی اسم ات چیزی بود که نظر خودم را هم جلب کرده بود، بعد از اون مدتی تو رو با این اسم صدا کردیم و هر روز مطن تر شدیم ماچ و این طوری شد که تو یکی از روزهای سرد زمستان دریای عشق مامان و بابا اسمس برازنده خودش پیدا کرد. مبارکت باشه مامانی لبخند

 

امیدوارم زندگی ات همیشه سرشار از آرامش و آسایش باشه بغل.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی
15 دی 92 20:11
ایشال.. یه دختر سالم و ناز به دنیا بیاری عزیزم
مامان دنیز
پاسخ
ممنونممممم همیشه عاشق مادری یک دختر بودم
آدرینا
15 دی 92 20:12
اسم زیباییه
مامان دنیز
پاسخ
مرسییییی
مامان آیهان
15 دی 92 20:39
ای جوووونم انشالله که صحیح و سالم به دنیا بیای
مامان دنیز
پاسخ
ممنون خانمی
مامان راضی
18 دی 92 11:30
مبارک باشه خانومی چه اسم قشنگی انشاله سالم به دنیا بیاد خانوم کوچولوی ما
مامان دنیز
پاسخ
انشاله همه کوچولوها نامدار و صالح باشن
خاله جون
12 بهمن 92 11:48
مامان تنبلش وقت کردی آپ کن
مامان دنیز
پاسخ
]شمااااااا امر بفرمایین خاله مهربون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم دنیز می باشد