دختر نازم دنیزدختر نازم دنیز، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

دخترم دنیز

سونوگرافی و شیرینی خرید برای دنیز نازم (هفته های 22، 23 و 24)

1392/11/13 12:13
نویسنده : مامان دنیز
233 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم،  نفس مامان چه قدر خوشحالم اومدی، چه قدر خوبه تو رو دارم، وقتی توی دلم تکون می خوری خوشحالم که تو هم از جنس من هستی و روزی این شیرین ترین تجربه هستی رو لمس می کنی. مامانی شما شبها خیلی شیطون می شی عینک چه عجب یک رفتارت شبیه مامان شد نیشخند آخه این مامانت همیشه شبها بیدار حتی وقتی شاغل و دانشچو بود تعجب.

 

نفس مامان بلاخره آقای دکتر ارندی از تعطیلات کریسمس اومدن گاوچران و ما رفتیم پیششون صدای قلب مهربونت و شنیدم و کلی ذوق کردم ولی وقتی بهم گفت شکم ات اندازه سه ماهه اس کلی نگرانم کرد عصبانی این چه شوخی آخهههههه ، خلاصه گیر دادم بهم سونو داد و ما رفتیم پیش دکتر رضایی قلب مامان گلم شما هم قد بلند بودی هم تپلی بغل .

 

دختر گلم از خاله بهار جون کلی خرید کردم ایشونم برایم فرستادن منم رو مبل چیدم بابا حمید مهربون و بابا جونی کلی وقتی اومدن خونه ذوق کردن زبان.

 

 

مامانی این روزها بابا حمید یکم گرفتار و دل گرفته اس، نفسم برای بابا مهربونت دعا کن هر چند می دونم تو بیشتر از من فکر باباجون هستی فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نی نی پوش
13 بهمن 92 12:35
اگه دنبال لباس ارزان قیمت با کیفیت مناسب واسه کوچولوهاتون میگردید به فروشگاه من سر بزنیید شروع قیمت ها از 4 هزار تومان تا 18000 تومان نی نی پوش
خاله جون
13 بهمن 92 19:38
دنیز خانم ببین خالت چه قدر جذبه داره دیروز به مامان خانومت گفتم آپ کنه ؛ امروز آپ کرد یه همچین خاله نازنینی هستم من[نیشخند راستی وسایلتو من دیدم خاله خیییلی خوشمله...مبارک باشه عزیز دلم
مامان راضی
14 بهمن 92 22:59
مبارک دنیز جون باشه لباسای خوشجلش همیشه خوش باشین خانومییییییییی
خرده خانم (فاطمه)
23 بهمن 92 17:13
سلام ن .....س ....... خودتی!! باورم نمیشه دختر مبارک باشه چرا هیچی نگفتی؟! همه این مدت فکر میکردم چرا خبری ازت نیست! خیلی خیلی مبارک باشه عزیزم اومدن دنیز نازت
مامان دنیز
پاسخ
مرسی عزیزمممممم حسابی درگیرکسب اطلاعاتم برای دخترم یا کتاب می خونم یا سی دی گوش میدم گاهی هم تو نت می چرخم شما چه طوری دوست خوبمممم؟
خرده خانم
25 بهمن 92 21:45
مرسی عزیزم منم خوبم خدارو شکر تجربه هاتو حسابی جمع کن چون من تصمیم دارم سال آینده اقدام کنم...میخوام همه سوالامو از تو بپرسم
خاله جون
3 اسفند 92 12:31
مامان دنیز
پاسخ
خاله جون شرمنده کلم و نکن باور کن لپ تاپ و باید روشنن کنم تا بتونم پست بگذارم این بابا دنیز خانمم میشناسی که شبها که میاد و من وسترسی به لپ تاپ دارم کلی رسیدگی می خواد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم دنیز می باشد