دختر نازم دنیزدختر نازم دنیز، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

دخترم دنیز

فروردین زیبا (هفته 32 و 33)

1393/1/17 20:19
نویسنده : مامان دنیز
300 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم روزهای قشنگ بهاری و درکنار هم طی می کنیم، حرکات و لگدهای شما خیلی قوی و محکم شده از خود راضی، بعضی اوقات اینقدر شدید تکون می خوری که دستم و رو شکمم تکون می دی، گاهی از خواب بیدارم می کنی و حس می کنم زلزله شده قهقهه، مامانی شما مگه قرار رزمی کار بشی اینقدر زورت زیاد نیشخند. خلاصه عزیز دل مامان حسابی شیطون شده و برای خودش تو دل مامانش بازی می کنه بغل.

 

هیچ وقت برات از سختی ها بارداری ام نگفته بودم ولی این روزها درد عجیب و غیرقابل تحملی تو قسمت دنده های پشتم دارم گریه طوری که طفلی بابا حمید دایما در حال ماساژ هستن ولی بهتر نمی شه نگران. تمام مدت نوروز این درد همراهم بود نتونستم جایی برم؛ البته فدای سر عزیز دلم ماچ بلاخره بیخودی که نمی گن بهشت زیر پای مادران خجالت. فقط می خواهم دعا کنی 6 هفته باقی مانده تا زایمانت و در آغوش کشیدنت هم به سلامتی خوشی طی بشه، همین برام کافی قلب.

 

راستی کوچولو عمه فاطمه هم 15 هفته ای شده و داره بزرگ می شه، البته هنوز نمی دونن جنسیش چیه سوال انشاله ایشونم این دوران و با شادی طی کنن لبخند.

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

آرزو
18 فروردین 93 10:29
از آشنایی باهات خوشحالم.خدا دختر گلت رو بهت ببخشه وبرات حفظش کنه. شما مشهد هستی؟
مامان دنیز
پاسخ
بله عزبزم مشهد هستم
آرزو
22 فروردین 93 0:35
کدوم بیمارستان میخوای زایمان کنی؟ دکترت کیه؟
مامان دنیز
پاسخ
انشاله بیمارستان سینا و با آقای دکتر ارندی
خرده خانم
22 فروردین 93 19:08
سلام عزیزم سال نو برای تو و خانوادت سال مبارک و میمونی باشه انشالله اینطور که فهمیدم دخترت خردادی میشه مثل من خلاصه بگم خردادیا اخلاقای خاصی دارنااااا باید خیلی حواست جمع باشه
مامان دنیز
پاسخ
خرده جونننننن خدا کنه مثل خالش خانم باشه و خوشگل ، دکتر بهم برای 3ام خرداد پیشنهاد داده البته شایدم تغییرش بده به 31 اردیبهشت، چون سوم تقریبا تاریخ زایمان طبیعی ام و احتمال گرفتن درد هست
مامان راضی
25 فروردین 93 0:42
ای جونمممممم انشاله این شش هفته هم به خوبی بگذره و دنیز خانوم به دنیا بیاد . بوسسسسسسسسسسسس
مامان دنیز
پاسخ
مرسی عزیز دلم دیگه این روزها از هیجان شبها خواب ندارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم دنیز می باشد