دختر نازم دنیزدختر نازم دنیز، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

دخترم دنیز

سیسمونی دنیز خوشگل مامان (هفته 34)

1393/1/29 20:10
نویسنده : مامان دنیز
1,113 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم سیسمونی شما از قبل نوروز چیده بودم ولی منتظر بودم پرده اتاقت آماده بشه بعد عکس بگذارم ولی من متاسفانه خیلی پشت درد دارم و نمی تونم برم خرید برای همین فعلا در همین حد عکس ها رو می گذارم انشاله یک عکسم از اتاق تزیین شده ات می گذارم ماچ.

 

این لباسها رو من و مامی جون بافتیم برای شما زبان

 

 

سجاده و جا قرآنی ترمه هدیه عمه فاطمه عزیز هست، دستشونم درد نکنه قلب

بخش شیرین سیسمونی برای مامانی خرید لباس بود سعی کردم با حوصله و دقت خرید کنم انشاله که دختر خوشگل مامان بپوشه و مامانش کیف کنه بغل

 

 

 

 

اولین پیراهنی که برات خریدیم قلب

این شنل کار دست خودم، انشاله شما بیای کلاه و شالشم برات می بافم ماچ

هدیه خاله شیما مهربون، همدم روزها و شب های مامان، دستشون درد نکنه بغلقلب

 

خدایا شکرت که طعم مادر شدن رو چشیدم، خدایا شکرت که امسال 22 فروردین ماه ثمره عشقمون در وجودم بود و هفتیم سال ازدواجمون و سه نفری شروع کردیم، خدایا برای بهشتی زودرس هزاران بار سپاس و شکر ناکافی است و من و یاد این شعر می اندازه:

از دست و زبان که بر آید..........کز عهده شکرش به در آید

 

پسندها (1)

نظرات (13)

فاطمه
29 فروردین 93 20:26
مبارکت باشه دنیز خاله.... ترنمی خیلی قشنگن....ایشالا دخترت و به سلامتی بغل بگیری
مامان دنیز
پاسخ
مرسی فاطمه جون، انشاله شماهم بارت و به سلامتی زمین بگذاری
خرده خانم
29 فروردین 93 21:33
مبارک باشه انشالله به شادی استفاده بشن با تن سالم
مامان دنیز
پاسخ
مرسی عزیزممممم من که بی صبرانه منتظرم تا خبر خاله شدنم و ازت بشنوم
خاله جون
29 فروردین 93 21:54
عزیز دلممممم....دنیز خاله....روزشماری میکنم برای دیدنت و شکر میکنم که تو , دختری از جنس آرامش ؛ به آغوش پدر و مادری فهیم ,صبور و عاشق هدیه شدی. که بی شک خوشبختی ابدی رو در کنارشون حس میکنی.
مامان دنیز
پاسخ
شیما جونمممم شما خواهر نداشته منی؛ کسی که تو اوج دلتنگی هام کنارم بودی، دنیز هم مطنا به داشتن همچین خاله ای به خودش می باله
الهه
29 فروردین 93 22:06
ای خدااااا چقدر قشنگن خواهر گلم خسته نباشی ایشاا... دنیز عزیز همه اینا رو بپوشه کیف کنیم خیلی باسلیقه و قشنگ بود
مامان دنیز
پاسخ
مرسی آجی گلمممم انشاله دوقلوهای خوشگللت و دنیز میان تو اتاقش کلی بازی میکنن و من شما کیف کنیم
مائده
29 فروردین 93 23:02
لباساش خیلی نازن از کجا خریدی عزیز
مامان دنیز
پاسخ
ممنون عزیز م بخش زیادی اش و به صورت اینترنتی خرید کردم؛ یکی از دوستانمم تو این زمینه فعالیت داشتن زحمت زیادی بهشون داد
نیلوفر سفید
29 فروردین 93 23:34
مبارکه عزیزم خیلی ناز بودن دست مادرتم درد نکنه
مامان دنیز
پاسخ
مرسی عزیزم واقعا همه زحمت رو دوش مامان و باباس و آدم خجالت زده میشه
فرزانه
30 فروردین 93 1:22
مبارکه عزیزم ایشالا همشو به شادی استفاده کنین خیییییلی وسایل دنیز کوچولوی نازنینم خوشکل و جیگر بودن ایشالا به سلامتی این دختر نازو بغل بگیری و زندگی پر از شادی و سلامتی داشته باشین ای جااااااانم
مامان دنیز
پاسخ
مرسی خاله جونمممممم
مامان اینده
30 فروردین 93 11:55
سلام عزیزم ماشالا چه مامان خوش سلیقه ای داره دنیز خانوم ما . مبارکش باشه و با صحت و سلامتی همه وسایلش رو استفاده کنه و لباسهاش رو بپوشه .
مامان دنیز
پاسخ
مرسی دوست خوبمممم دنیز برای اومدن نی نی خالشششش حسابی دعا میکنه
روياي بهاري
30 فروردین 93 12:44
سلام مامان دنيز انشالله به سلامتي استفاده كني سيموني با سليقه اي چيدي ني ني منم سه هفته ديگه به دنيا مياد
مامان دنیز
پاسخ
مرسی عزیزممممم انشاله به سلامتی زایمان کنی روزهای آخر واقعا هیجان انگیز و رویایی
آتی
30 فروردین 93 13:21
وای چه نازن مبارکه دنیز جون باشه .ترنم جون دستت درد نکنه امیدوارم دخمل نازمون صحیح و سالم بیاد بغلت و همه این لباسای خومشل رو بپوشه خیلی با سلیقه چیدی اتاقشو عزیزم
مامان دنیز
پاسخ
مرسی عزیز دلم شما هم اتاق دخترت خیلی شیک بود من که یک هزارم هنر شما رو ندارم
arezoo
8 اردیبهشت 93 19:03
به به مبارک باشه لباسهای قشنگی داره دنیز خانوم. منم تا آخر ما عکساشو میذارم منتظر سرویس چوبشم. شما قیمت سزارین بیمارستان سینا رو میدونی؟
مهسا
15 شهریور 93 0:27
خاله قربونش بره چه سيسموني نازه داره
مامان دنیز
پاسخ
تنتون سلامت مرسی خاله جون لطف دارین
فایضه مامانه عسل
3 دی 93 5:15
سلام خوبین ؟ مامان دنیز جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن بهش.... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون.... توروخدا مارو یادتون نره...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم دنیز می باشد