دختر نازم دنیزدختر نازم دنیز، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

دخترم دنیز

اولین سونوگرافی و شنیدن صدای قلب نفسم (هفته نهم بارداری)

1392/8/1 11:44
نویسنده : مامان دنیز
776 بازدید
اشتراک گذاری

بیشتر از پنج سال و نیم از روزی که دلم خندید می گذشت اون روز، روزی بود که برای همیشه من بابا مهربونت پیوند عشقمون و بستیم. بعد از اون مشکلات زیادی برای پایداری این زندگی و ثابت شدن عشقمون به بقیه گذروندیم. بعد از اون روز معنای واقعی خندیدن و فراموش کرده بودم ولی.......

 

روز یک شنبه 28 مهر دوباره خندیدم ، دوباره خندیدیم،...فرشته نفس خوشگلم؛ عزیز دلم زیباترین معجزه هستی رو تو وجودم حس کردم، معنی فتبارک اله احس الخالقین و با تک تک سلولهای بدنم حس کردم،فرشته من و بابا و مامی جون رفتیم سونو، بعد از یک انتظار دو ساعته سخت وارد اتاق شدم، به پشت داراز کشیدم، قلبم به شدت می زد، ناگهان دیدم مهربون من داره تند و تند تکون می خوره. دکتر با تعجب گفت خوبی؟ گفتم آره؛ آخه شما خیلی تکون می خوردیماچ بعد یکهو گفت نفس نکش صدای تالاپ تلوپ قلبت تو فضا پیچید قلب مامان قربون صدای خوشگل قلبت بشه، مامان من به وسیله شما زیباترین موسیقی بهشتی رو شنیدم لبخند ازت ممنونم که اومدی. وقتی اومدم بیرون مامی جون و دیدم که داشت مانتیور و نگاه می کرد و لبخند و می زد، بعدش هم اول از همه عکس ات و به بابا حمید مهربونت نشون دادم و کلی خدا رو بخاطر سلامتی ات شکر کردیم. اینم عکس خوشگلت:

 

 

نفس خوشگلم همین طور سالم و پر انرژی باش قربونت بشم بغل

 

"خدای مهربونم ممنونم که امروز یک آبان به سلامتی وارد ماه سوم شدیم"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم دنیز می باشد