دختر نازم دنیزدختر نازم دنیز، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

دخترم دنیز

اولین تولد مامان با حضور نفسش (هفته 14 و 15 بارداری)

1392/9/17 22:46
نویسنده : مامان دنیز
243 بازدید
اشتراک گذاری

دوست داشتن تو چه آسان و بی بهانه است. مادر شدن به من آموخت گاهی برای دوست داشتن نیاز به محبتی از طرف او نداری، به من آموخت دوستش داری بی بهانه و بی توقع... و حال شرم را در همه حضورم برای قضاوت محبت های بیش از اندازه مادرم حس می کنم، دوستت دارم نفسم بی بهانه چرا که همه بهانه زندگی ام حضور تو شده است.

 

14 ام آذر امسال بزرگترین هدیه رو از خدا گرفته بودم، هدیه ای با بوی عشق و انگیزه، امسال حضور تو من و بزرگ کرد معنای بالغ شدن تازه دارم متوجه میشم، چشم انتظار هیچ تبریکی نبودم، هدیه ای نمی خواستم، حس کردن حرکات ظریف و دوست داشتنی جای خالی در قلبم نگذاشته بود، مامانی ممنونم که اومدی و مامان اینقدر شاد کردی.بغل

 

امسال بابا حمید شب تولدم حسابی سرماخورده بود ولی طفلی بازهم خجالتم داد و با هدیه و گل وارد خونه شد، مامی و جون و باباجونی هم حسابی خجالت زدم کردن و ما اون شب یک کیک خوشمزه دست پخت مامی جون و خوردیم. شب قشنگی بود قلب.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mahsa
18 آذر 92 16:11
سلام. وبلاگ من فروشگاه عروسکهای بافتنیه. عروسکهای ما تماما کار دست و قابل شستشوست. خوشخال می شیم گوشه ای از سیسمونی این فرشته ی کوچولو باشیم. حتما تشریف بیارید. خوشحال می شم نظرتون رو هم ببینم و بدونم.
خاله جون
28 آذر 92 1:34
ای جونم عزیز خالهههه...آفرین دخمل نازم که از خودت رونمایی کردی خخخخخ یه چیزایی میخواستم بگم بذار اول از مامانت اجازه بگیرم ....اگه اجازه داد همگانیش کنم.
مامان دنیز
پاسخ
خالههههه جون شما صاحب اختیاری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم دنیز می باشد